3 Kasım 2012

No Doubt - Push and Shove

Bugüüün bir değişiklik yapayım dedim ve kitap konulu olmayan bir yazı yazdım. Çok sevdiğim No Doubt grubunun yeni albümünü dinlerken aklıma bir süredir boşladığım blogum geldi (evet 1 hafta uzun bir süre). Hep kitaplar hakkında yazacak değilim ya =)

Çocukluğumun müzik grubuydu No Doubt. Pek çoğunuz eminim grubun ismini duymuşsunuzdur. Hatta aklınızdan ilk geçen Don't Speak parçası olmuştur. Ama bilmelisiniz ki No Doubt en az Don't Speak kadar güzel 65 şarkı hediye etmiştir bizlere. Ne yazık ki ben onları tanımaya yeni başlamışken onlar ara vermeye karar vermişti. 2001'de Rock Steady albümüyle 11 yıllık bir araya girdiler. Gwen Stefani'nin grubun önüne geçmiş olmasının bu araya katkısı olmuş mudur bilmiyorum. Böylece Gwen Stefani'nin önlenemez yükselişi başladı. Grupta her zaman dikkat çekse de tek başına yaptığı iki albümle daha fazla hayran kazandığı bir gerçek. Ama ne Gwen ne de grubun diğer üyeleri bu ayrılığa daha fazla dayanamadı. 2008'de No Doubt yeniden birleşme kararı aldı. Yeni albüm hazırlıkları başladı. 2010'da dünya turuna çıktılar. Maalesef Türkiye bu ülkeler arasında değildi =( 4 koca yılın sonunda dualarım kabul oldu ve yeni albüm sonunda çıktı!

24 Eylül 2012'de Push and Shove çıktığında çok sevindim (kahretsin ki derslerin de başladığı gün olduğu için buruk bir sevinç yarattı). O sıralarda İskoçya'da olan arkadaşımdan rica ettim albümü alması için ve sağ olsun dün albüm elime ulaştı ve ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz. Teşekkürler Selin <3

Albüm mükemmel! 11 yıl boşuna bekletmemişler dedirtiyor insana. Ne yazık ki Türkiye'de albümü satan bir yer bulamadım. Umarım en yakın zamanda bu güzel albüm Türkiye'deki hayranlarıyla buluşur... Albümü D&R'da bulabilirsiniz.

İşte albümün şarkı listesi. En sevdiklerimi *ladım...

Şarkı Listesi
01. Settle Down*
02. Looking Hot*
03. One More Summer*
04. Push and Shove*
05. Easy
06. Gravity
07. Undercover
08. Undone*
09. Sparkle
10. Heaven
11. Dreaming the Same Dream 

Bunlar da albümden bazı resimler:


Kısacası bugün çok mutluyum çoooook *-*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder