11 Ağustos 2013

Keşke Çevrilse... #2

Uzun zaman sonra listemin ikinci kitabını görüşlerinize sunuyorum.

Kitabın arka kapak yazısı aslında konusunun ne olduğu hakkında pek bilgi vermiyor. Ben şöyle bir okuduğumda "bu ne yahu o.O" dedim xD Ama bu seri yurtdışında çok beğenilmiş. Bildiğimiz kadarıyla Türkiye'de bir yayınevi yayın haklarını almış. Bilen varsa yazarsa sevinirim ^-^


Kitap: Under the Never Sky
Yazar: Veronica Rossi
Yayıncı: Belli Değil
Yayın Tarihi:  Belli değil (Yurtdışı 3 Ocak 2012)
Sayfa Sayısı: 374
Tür: Genç Yetişkin, Distopya, Romantizm

DÜNYALAR ONLARI BİRBİRİNDEN AYIRDI.
KADER BİR ARAYA GETİRECEK.

Aria tüm hayatını korunaklı Reverie kubbesinde geçirmiştir. Tüm dünyası bu alanla sınırlıdır, asla o kapıların ötesinde uzananların hayalini kurmamıştır. Bu nedenle annesi kaybolduğunda, Aria, dışarıdaki çölde onu canlı buluncaya kadar hayatta kalma ihtimalinin çok zayıf olduğunu bilmektedir.

Aria, Perry isimli bir yabancı ile tanışır. O da birini aramaktadır. Ayrıca vahşi ve zalimdir ama Aria'nın hayatta kalabilmek için tek umudu da odur.

Eğer hayatta kalırlarsa, aradıkları cevaplar için birbirlerinin en iyi umudu olacaklardır.

Bu da tanıtım videosu:


Tanıtım videosu arka kapak yazısından daha ilginç.

Not: Çevirimde hatalar olabülür.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder