11 Eylül 2013

[Blog Tur] Kuralsız - Veronica Roth | Çekiliş


TEK BİR SEÇİM SENİ YOK EDEBİLİR


Kitap: Kuralsız
Yazar: Veronica Roth
Yayıncı: Artemis
Yayın Tarihi: Ağustos 2013 
Sayfa Sayısı: 507
Seri Adı: Uyumsuz #2
Tür: Genç-Yetişkin, Distopya, Macera

Puanım:
 

Tek bir seçim Fedakarlık gerektirir
Tek bir fedakarlık Kayıp getirir
Tek bir kayıp Sorumluluk haline gelir
Tek bir sorumluluk Savaş demektir
Tek bir seçim Seni yok edebilir

Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.

UYARI: Uyumsuz serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitabı okumayanlar için ağır spoiler içerir. Uyumsuz yorumum için buraya tıklayın ^-^

Kitabımız Uyumsuz'un bittiği yerden devam ediyor. Simulasyonun etkisiyle Fedakarlık yerleşkesine saldıran Cesurlardan kaçan Fedakarların bazıları, Tris, Tobias, Peter, Marcus ve Caleb en güvenli olduğunu düşündükleri yere gidiyor: Dosluk yerleşkesine. Tris arkadaşını öldürdü. Bu gerçekle yaşamak onun için çok zor. Ama sırrını Tobias ile paylaşmadığında ikilinin arası bozulmaya başlıyor. Tris ve Tobias birbirlerini ne kadar çok severse sevsin birbirlerine güvenmedikleri sürece bu ilişki yürüyebilir mi? Jeanine'in Fedakarlık yerleşkesine saldırmasının ardında çıkar çatışmasından çok daha fazlası var. Pandora'nın Kutusu açılmak üzere ve ona ulaşabilecek tek kişi var: Tris.

Kuralsız, ilk kitabı okuyanların aklına takılan tüm sorulara cevap getiriyor. İlk kitapta sadece Fedakarlık ve Cesurluk topluluklarını tanıma şansımız oldu. Bu kitapta ise Dostluk, Dürüstlük ve Bilgelik topluluklarını inceleme şansı buluyoruz. Toplulukları ve liderlerini tanıdıkça şahsen ben topluluksuz kalmayı tercih edeceğimi düşündüm =D Topluluksuz demişken her okuyucu gibi sizin de aklınızda bu soruların olduğunu biliyorum: Sınavda başarısız olanlara daha sonra ne oluyor? Nasıl yaşıyorlar? Yazarımız bu soruların da cevabını bu kitapla vermiş. Tris ve Tobias'ın yolculuğu pek çok sırrın gün yüzüne çıkmasını sağlıyor. Son olarak belki de en çok kafanızı kurcalayan sorunun da cevabını bulacağımızı söyleyeyim: Dünya nasıl bu hale geldi ve Şikago'nun dışında ne var?

"Hadi bakalım Kuralsız!" diyor göz kırparak.
"Ne?" diyorum. Elini tutup aşağı kayıyorum.
"Kuralsız," diyor. "Bir özel isim. Savaşçı olarak görülmesi gerekmeyen ama kurulu düzen ve otoriteye karşı duran kişi."

Sayfa 440


Kuralsız bir nevi geçiş kitabı aslında. Dediğim gibi tüm sorularımızın cevabını buluyoruz. Bununla birlikte birbirlerini çok iyi tanımayan aşıklarımızın sevgilerinin sınandığı bir kitap. Hem Tris'i hem de Four'u ne kadar çok sevsek de onların da hatalar yapabileceğini görüyoruz. Bunlar da bazı sahnelerde sıkılmanıza neden olabiliyor. Ama yine soluk kesici bir macera sizleri bekliyor. Kitabın sonu her ne kadar tahmin edilebilir olsa da sizi son ana kadar heyecan içinde bırakmayı başarıyor ve sanki son kitap için büyük vaatlerde bulunuyor. Serinin son kitabı Allegiant 22 Ekim'de yurtdışında çıkıyor. Bizde sanırım yaklaşık 1 sene sonra yayımlanır. Beklemek çok zor T_T





Çekiliş

Yorumlarımızı okudunuz ve seriyi okumayı deliler gibi istiyorsunuz. Kitap Oburları ve Artemis Yayınları'nın sizler için bir sürprizi var. Bu harika serinin iki kitabını birden 1 kişiye hediye ediyoruz! Tek yapmanız gereken aşağıdaki Rafflecopter programından çekilişe katılmak. Çekilişe katılmadan önce Terms and Conditions'ı okumayı unutmayın. Hepinize Bol Şans!



11 - 16 Eylül Tur Programı

11 Eylül thcodex.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Çekiliş
12 Eylül pinucciasbooks.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Film Hakkında
13 Eylül mirielenda.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Bunları Biliyor musunuz?
14 Eylül sohbetedecekkimseyok.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
15 Eylül raflarinarasindan.blogspot.com |  Kitap Yorumu  -  Alıntılar
16 Eylül sssuigenerisss.blogspot.com |  Kitap Yorumu - Tanıtım Videoları



104 yorum :

  1. Uyumsuz kitap yorumunuzu okumuştum,ba-yıl-dım!Çok kitap aldığım gerekçesiyle kitap almama şu sıralar izin verilmiyor,hayliyle bu çekiliş ilaç gibi geldi:)

    YanıtlaSil
  2. bu seriyi çok merak ediyorum. şansım bu çekilişle beraber döner umarım :D

    YanıtlaSil
  3. Ben başlamak istiyordum buna. Zaten alacaktım, çıkmayacağından eminim (çıkarsa mucize olur çünkü 2-3 defa Kitap Oburları'ndan hediye kitap kazandım resmen..) o yüzden destek olsun diye katılıyorum, herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  4. İlk kitap oldukça iyiydi,ikincisi için sabırsızlanıyorum! :)

    YanıtlaSil
  5. Uyumsuz'a bayılmıştım, Kuralsız'ı ise çok merak ediyorum :)
    Herkese bol şans ^_^

    YanıtlaSil
  6. Bir çekilişte de adımı görsem artık ne güzel olur :D

    YanıtlaSil
  7. Umarım şans bir kerede bana güler ;))

    YanıtlaSil
  8. bu seriyi çok merak ediyordum umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  9. Katıldım umarım şanslı kişi olurum :)

    YanıtlaSil
  10. süper inşallah şansım yaver gder

    YanıtlaSil
  11. Tek merak ettiğim karakter Uriah. Ne oldu o yavrucuğa yahu?

    YanıtlaSil
  12. umarım bana çıkar herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  13. Gayet sağlıklı ve mutlu. O da seni sordu =P Bol şans!

    YanıtlaSil
  14. Merak ettiğim serilerden filminin çıkması ise ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  15. merak ediyordum umarım şans bana güler :D

    YanıtlaSil
  16. Merak ettiğim bir seri umarım şanslı olurum

    YanıtlaSil
  17. umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  18. Umarım şanslı kişi ben olurum...

    YanıtlaSil
  19. Kendi profilimde paylaştığım gibi Facebook'ta Uyumsuz sayfamızda da paylaştım :)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=203644926469843&id=147129642121372

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bir seri inşallah kazanırım :)

    YanıtlaSil
  21. Duyduğumdan beri istiyorum bu seriyi :'( Blog turu ve çekilişi duyunca o kadar sevindim ki anlatamam ._.

    YanıtlaSil
  22. güzel bir kitaba benziyor umarm bnm olur =)

    YanıtlaSil
  23. Okuma listemdeydi,umarım kazanan kişi olurum (: Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler, çok güzel bir çekiliş :)

    YanıtlaSil
  25. Kuralsız'ı acayip merak ediyorum.. Bana çıkmaz ama deneylim bakalım =D

    YanıtlaSil
  26. Üstelik seri! İstiyorum. =)

    YanıtlaSil
  27. Benim de okuma listemde ve kazansam ne kadar güzel olur :)

    YanıtlaSil
  28. Seri olması daha da ilgi çekici olmuş :) İS-Tİ-YOR-UM :)

    YanıtlaSil
  29. Böyle güzel kitaplar olur da katılmam mı ? Kendime bol şanslar :D

    YanıtlaSil
  30. Bu sefer de çıkmazsa umut falan kalmayacak bende :D Herkese bol şanslar :))

    YanıtlaSil
  31. Uyumsuz'u okudum ve devamı için katılıyorum :) Umarım bana da şans güler :)

    YanıtlaSil
  32. Çok merak ettiğim bir seri , sonucu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  33. Merak ettiğim okumayı çok istediğim bir seri kazanında keyifle okuyacağından eminim :)

    YanıtlaSil
  34. Seriyi kazanırsam keyifle okurum :) Çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  35. Bu seriyi okumayı çok istiyorum inşallah kazanırım :)

    YanıtlaSil
  36. Uzun zamandır bu seriyi okumak istiyordum , teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
  37. Bende katıldım , umarım şans benim yanımda olur :)

    YanıtlaSil
  38. Katıldııım :D Kendime bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  39. Çok merak ettiğim bir seri , kazananın merakla okuyacağı bir seri ...

    YanıtlaSil
  40. Umarım kazanırım. Çok merak ettiğim bir seri. Filmi de çıkacak zaten. Okumak müthiş olurdu ^^

    YanıtlaSil
  41. Katılım çok fazla ve genelde yarışmalar bana çıkmaz :( Yine de katıldım %0.1 lik ihtimal için :))

    YanıtlaSil
  42. Bende katıldım bakalım :D Herkese bol şanslar ~~

    YanıtlaSil
  43. tamamdır.ben de katılldım! :)

    YanıtlaSil
  44. Katıldım , umutluyum , umarım ben kazanırım ^_^

    YanıtlaSil
  45. Bu seriyi acayip merak ediyorum , hem filmi de çıkacak :D Bana çıkmaz ama yine de katılalım :D

    YanıtlaSil
  46. Tek bir çekilişi kazansam gerçekten çok mutlu olacağım :D

    YanıtlaSil
  47. Katıldım:)) böyle turları kaçırmak imkansız :)

    YanıtlaSil
  48. Bakalım şans bizimle olacak mı

    YanıtlaSil
  49. İstiyorum onu istiyorumm :) daha doğrusu onları :)

    YanıtlaSil
  50. Bu seriye başlamama vesile olabilirsin :D

    YanıtlaSil
  51. Bu kitap için ben de tam olarak böyle düşünmüştüm. İlki kadar nefis değil, ama seriye kesinlikle devam etmek için iyi bir geçiş kitabı olmuş. Hatta arada sıkılma noktasında da sana katılıyorum, yer yer bir kendinize gelseniz de biz de rahata ersek diye okumuştum :D

    YanıtlaSil
  52. Umarım bu sefer alırım :)))

    YanıtlaSil
  53. Kitapları okumayı çok isterim.Bakalım şans kime gülecek:)

    YanıtlaSil
  54. Kazanını şimdiden tebrik edeyim , çok güzel bir seri kazanmış olur :))

    YanıtlaSil
  55. Katıldım , bu kez bana çıkar umarım..

    YanıtlaSil
  56. uzun zamandan sonra ilk defa bir çekilişe katılıyorum :) uğurlu gelsin diyelim :)

    YanıtlaSil
  57. bana cıkmasa da bu kitabı okuyacağım

    YanıtlaSil
  58. Merhaba umarım bana çıkar bayıldım konusuna
    herkese bolşans (ama en çok ta bana )

    YanıtlaSil
  59. Katıldım , bana çıkarsa çook mutlu olurum :))

    YanıtlaSil
  60. Okumak istediğim bir seri. Hemen katıldım :)

    YanıtlaSil
  61. bende katıldım :) hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
  62. artık bende kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  63. Bu kitabı istiyooooruuummm:)))

    YanıtlaSil
  64. Bu seriyi istiyorum!!! Yaşasın çekilişler ve onları yapan harika insanlar!!! Seviliyorsunuz! :D

    YanıtlaSil
  65. bu seriyi almayı düşünüyordum umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  66. katıldım bana çıkar inşallah :)

    YanıtlaSil
  67. bu seriyi istiyorum bennn :)

    YanıtlaSil
  68. Herkese bol şans :D Çok istediğim bir seri. Umarım şans benden yana olur :D

    YanıtlaSil
  69. Umarım kazanırım diyorum çünkü bu seriyi çok merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
  70. Katıldım. Şanslı olmak umuduyla :)

    YanıtlaSil
  71. formu doldurdum inşallah şanslı olurum.

    YanıtlaSil
  72. umarım kazanırım katıldım

    YanıtlaSil
  73. İstediğim bir kitap umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  74. Okumayı seven biri olarak inşallah bana çıkar.

    YanıtlaSil
  75. etkinlik için teşekkürler! :) bende katıldım :)

    YanıtlaSil
  76. süper!!! plezz bana çıksınnn

    YanıtlaSil
  77. çıkarsa kızıma vereceğim çok seveceğine eminim :)

    YanıtlaSil
  78. etkinlik için teşekkürler

    YanıtlaSil