14 Mart 2014

Keşke Çevrilse... #4


Keşke Çevrilse köşeme yazmayalı çok olmuş. Aklıma gelmişken kapağına resmen vurulduğum ve deliler gibi merak ettiğim The Winner's Curse kitabını tanıtayım dedim *-*





Kitap: The Winner's Curse
Yazar: Marie Rutkoski
Yayıncı: Belli Değil (Yurtdışı Farrar Straus Giroux)
Yayın Tarihi:  Belli değil (Yurtdışı 4 Mart 2014)
Sayfa Sayısı: 355
Seri Adı: The Winner's Trilogy #1
Tür: Genç Yetişkin, Fantastik, Romantizm, Tarihi Kurgu
Goodreads

İstediklerini elde etmek sevdiklerine mal olabilir

Savaştan zevk alan ve fethettiği yerleri köleleştiren büyük bir imparatorluğun generalinin kızı olarak on yedi yaşındaki Kestrel'in iki seçeneği vardır: ya orduya katılacak ya da evlenecektir. Ama Kestrel’in başka planları vardır.

Bir gün, açık arttırmadaki bir köle ile arasında tanıdık bir hissin uyanmasıyla irkilir. Arin’in gözleri her şeye ve herkese meydan okuyor gibi görünmektedir. Sezgilerini takip eden Kestrel, Arin'i satın alır fakat beraberinde beklenmedik sonuçlar getireceğinden habersizdir. Arin’e karşı giderek büyüyen duygularını gizlemek zorunda kalması çok uzun sürmez.

Ancak Arin’in de bir sırrı vardır ve Kestrel, bir dost için ödediği bedelin hayal edebileceğinden çok daha fazlası olduğunu çabucak öğrenir.

Uzuuuun zamandır çıkmasını beklediğim kitaplardandı. Çıkmasına 1 ay kala takip ettiğim bloggerlara accaip güzel kutusu ve ayracıyla gönderilen ARCları görünce dibim düştü resmen o.O Merak edenlere şöööyle göstereyim:

Winner aynı tarihte çıkan Half Bad'den daha fazla ilgi görüyor gibi o.O (Half Bad daha yayımlanmadan 46 ülkeye hakları satılan popüler bir kitap.) Takip ettiğim blogger ve yazarların yorumları da çok çok iyi *-* Kaç haftadır internetten ciltlisinin fiyatına bakıp duruyorum zaten. Birazcık indirime girse alırım kesin. Offf çok güzel kapağı T_T

Türkiye'de hangi yayınevi telif haklarını alır bilmiyorum ama birilerinin dikkatini çektiğine eminim. Tek umudum biz okurları çok bekletmemeleri :/ Zaten ben daha fazla dayanamadım ve yavaştan başladım. Bir kaç haftaya blogumda yorumunu okuyabilirsiniz ^-^

Bu da tanıtım videosu:




Not: Çeviride hatalar olabilir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder