26 Nisan 2013

Keşke Çevrilse... #1

Pek çok blogda gördüğüm ve hep yapmayı istediğim bir şeydi çevrilmesini beklediğim kitapları yazmak. Bir süredir hep karşıma çıkan ve hem konusu hem de kapağı ile ilgimi çeken Let the Sky Fall kitabı ile ben de kendi listemi oluşturmaya başlayayım dedim =) Kitabın yayın hakları Sevgili Kitap'ta yazdığına göre Pegasus'taymış.


Kitap: Let The Sky Fall
Yazar: Shannon Messenger
Yayıncı: Pegasus
Yayın Tarihi:  Belli değil (Yurtdışı 5 Mart 2013)
Sayfa Sayısı: 416
Tür: Genç Yetişkin, Fantastik, Romantizm

17 yaşındaki Vane Weston’un ailesini öldüren beşinci seviye kasırgadan nasıl kurtulduğu hakkında hiçbir fikri yoktur. Fırtınadan sonra her gece rüyasına giren siyah saçlı güzel kızın gerçek olup olmadığı hakkında da bir fikri yoktur. Öyle olduğunu ummaktadır.

17 yaşındaki Audra bir hava perisi diğer adıyla hava elementalidir. Rüzgarda yürüyüp onun çekici şarkılarını tercüme edebilmekte, hatta tek bir komut dizisiyle silaha dönüştürebilmektedir. Audra ayrıca Vane’in koruyucusudur ve ne pahasına olursa olsun Vane’i korumaya yemin etmiştir. Bu, kendi hayatını feda etmesi anlamına gelse bile…

Bir anlık bir hata ikisinin ailelerini öldüren düşmanlarına konumlarını açığa vurduğunda, Audra Vane’i kim olduğunu hatırlamaya zorlar. Vane’in, sadece kendinin anladığı Batı Rüzgarları’nın gizli dili üzerinde gücü vardır. Ancak Vane’in mirası aynı zamanda Audra’nın çocuktan unutmasını istediği anılarını da gün yüzüne çıkartır. En büyük tehlike onları yok etmeye gelen savaşçılar değil, aralarında büyüyen yasak aşktır.

Bu da tanıtım videosu:





Şu ikilinin birbirine kavuşması gibi ben de beklediğim kitaplara kavuşsam keşke T_T

7 yorum :

  1. Goodreads'de insanlar okunmak üzere işaretleyince ben de merak edip baktım ve gerçekten çok hoş masalımsı bir konusu var. Umarım yakın zamanda çevrilir fakat 2013 kitapları arasında yoktu. :/

    YanıtlaSil
  2. Firelight ve Nightshade kitaplarını ne kadar beklediğimiz düşünülürse bana da en az 1 sene daha beklermişiz gibi geliyor =/ 2013 kitapları diye bir liste mi var?

    YanıtlaSil
  3. Pegasus'un 2013 Katalog'u var ya, orada göremedim kitabı. :/

    YanıtlaSil
  4. Dün başlamaya niyetlendim bu kitaba ama uzun göründü. Okuma listemde. Çavuk kavuşursun umarım. Kapağından asla doğaüstü demem ben buna bu arada. O yüzden kınadım.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler :) Kitabın renkleri falan filan ayh bilmiyorum benim hoşuma gitti :D Uçuyor değil de düşüyorlarmış gibi gerçi :P Asıl kitabı her gördüğümde aklıma Adele'in şarkısı geliyor xD

    YanıtlaSil
  6. A evet :D Adele. Kapak kötü değil ya sadece o doğaüstünü göremiyorum. Farketmişsindir, direkt belli ederler onlar kendilerini. :D Neyse Skyfall diyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Hmmm haklısın aslında :) Neyse biz onu böyle kabul edelim :P Ben de gidip şu şarkıyı dinleyeyim aklıma takıldı xD

    YanıtlaSil