25 Nisan 2013

18. İzmir Kitap Fuarı



Size ne ciciler aldığımı anlatmayacağım. Çünkü hayatımda ilk defa bir kitap fuarından elim boş dönüyorum XD

Yayınevleri gittikçe daha fazla mı cimrileşiyor yoksa internette daha uygun fiyata alabileceğimi bildiğim için mi indirimler bu kadar az görünüyor gözüme bilmiyorum.

Hazal ile tüm standları turladık, kitaplara baktık, Sevinç Tezcan'la sohbet ettik, bazı yayınevleriyle turlar hakkında konuştuk falan filan amma ve lakin ellerimiz boş çıktık fuardan xD

%20-25 indirim nedir yahu? Gerçi bazı yayınevleri birazcık zorlamayla %30-35 yapıyor ama onun için de çok kitap almak lazım. Ben ki toplasan 5 kitaptan fazla almayacak insanım =D

Bunlar da çektiğim fotolar. Hazal da ben de fotoğraf makinesi getirmeyi unutmuşuz T_T Bu nedenle telefonumdan çektiğim pek de estetik olmayan fotoğraflarımı sizlerle paylaşıyorum.





Ben ve Sevinç Seyla Tezcan
Bir insan nasıl bu kadar şirin olabilir *-*

Sonuç olarak bana yine internetten kitap alma yolu göründü =P Bu sefer de Scala'dan mı kitap alsam değişiklik olsun diye hm?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder