20 Nisan 2013

Spell Bound yayına hazırlanıyor!



Yurt dışında 13 Mart 2012'de (yani benim doğum günümde) çıkan ve Türkiye'de Karakedi Yayınları tarafından çevrilen Acemi Cadı (Hex Hall) serisinin 3. ve son kitabı Spell Bound en sonunda Türkçe'ye çevrilmeye hazırlanıyor. Pek çoğunuz bilmez ama Acemi Cadı serisi benim için YA serilerinin en güzelleri arasındadır ve Karakedi 1 yıla aşkın süredir kitabı çevirmediğinde bu duruma en çok üzülenlerden biri bendim. Bu sabah Hazal sağ olsun Karakedi'nin facebook sayfasında (evet ne ara açmışlar ben de anlamadım) kitabın çok yakında çıkacağını duyurduklarını gördüm. Resmen havalara uçtum *-* Kitabı dört beş hatta altı gözle bekliyorum *-*

Tabii bu postu 25 Mart'ta yazdıkları için belkide bu ay çıkar. Hatta bu Pazartesi çıkar *-* Aman Tanrıııııııım *-* (sinirleri bozuldu siz ona aldırmayın)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder