4 Haziran 2013

Bu blogda direniş var!


Aslında bir haftadır post yazasım yok. Final haftasındayım ama sınavlarıma da çalışamıyorum. Blog turu zaten erteledik biliyorsunuz. Facebook ve twitterdan elimden geldiğince düşüncelerimi anlatmaya çalışıyordum. Ancak Hazal yazınca benim de bir anda bir şeyler yazmak geldi içimden.

Kızgınım! At gözlüklerini takıp bizi dinlemeyen ve dediğim dedik hükümete ve onun başbakanına kızgınım. Belkide tarihin en barışçıl ve zararsız protestosu iken insanlara şiddet uygulayan polise, onları destekleyen ve kendine "insan" diyenlere kızgınım. Bu direnişi hala tiye alıp bir ağaç için olduğunu düşünenlere kızgınım. Ama en çok da ülkesinde olup bitenleri yayınlayamayacak kadar KORKAK olan medyaya kızgınım. Bu bir özgürlük savaşı. Bir halk ayaklanması. Varsın birileri bize üç beş çapulcu desin umurumda değil! Biz halkız! Ve bu direniş diktatör başbakan özür dileyip bu sapkınlıklarından vazgeçene kadar devam edecek. 

Bir haftadır önce Taksim'de sonra tüm Türkiye'de direniş gösteren dostlarıma, akşam 9 oldu mu ışıklarını kapatıp açan, elinde tencere tava sokaklara çıkıp gezen teyzelerime, amcalarıma, kardeşlerime selam olsun. Lütfen yılmayın bu zorbalara karşı. Ancak provokatörlere de meydan vermeyin. Siz ne çapulcu ne marjinal ne de ayyaşsınız. Siz dünyanın en harika HALKısınız. Her gece ellerinizde tencere tavayla ülkeyi çınlatmaya, ışıklarınızı söndürüp yakmaya, marşlar eşliğinde sokaklarda yürümeye devam edin. Her akşam meydanlara dökülüp sabah olunca yolları temizlemeye, çöpleri toplamaya devam edin. Sadece bu ülkenin vatandaşları değil tüm dünya sizinle gurur duyuyor!

DİREN TÜRKİYE!

Not: Ben ki televizyon izlemeyen insanım günlerdir Halk Tv ve Ulusal Kanal açık, televizyon önünde yatar oldum. Hiçbir haberi kaçırmak istemiyorum. Bu kadar korkusuz ve duyarlı olduğu için kendilerini tebrik ederim. Ayrıca başta Can Yayınları olmak üzere desteklerini esirgemeyen Artemis, Optimum Kitap, DEX, Doğan Kitap, İthaki Yayınevi, Aspendos Yayınevi, Monokl Kitap, Delidolu, Epsilon, Elf Yayınları, Sel Yayıncılık, Kırmızı Kedi Kitap, Altın Bilek Yayınları, Yitik Ülke Yayınları ve aklıma gelmeyen bir kaç yayınevine teşekkürlerimi sunuyorum. Başkaları gibi duyarsız kalmayıp halkınızın yanında oldunuz. Sevgiler..

4 yorum :

  1. Ben de anime dışında bir şey izlemezdim sırf bunların ettiklerine inat her şeyi takip edeceğim ve tepkimi koyacağım. Eline sağlık kuzum. =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım :) Olaylardan haberdar olmayan bir iki kişinin bile dikkatini çekebilirsek ne mutlu.

    YanıtlaSil
  3. Yitik Ülke de var! Ve sanırım gezi kütüphanesi hareketini onlar başlattı :) Ayrıca okurken tüylerim diken diken oldu! Çok gurur duyuyorum çok!

    YanıtlaSil
  4. Yitik Ülke Yayınlarını da ekledim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil