28 Haziran 2013

Safir Mavi - Kerstin Gier


Zamanda yolculuk aşka engel olabilir mi?

Kitap: Safir Mavi (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 2)
Orijinal Adı: Saphirblau
Yazar: Kerstin Gier
Yayıncı: Pegasus
Yayın Tarihi: Haziran 2013
Sayfa Sayısı: 368
Seri Adı: Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 
Tür: Genç Yetişkin, Romantizm, Fantastik, Zaman Yolculuğu
Goodreads | Okuoku | idefix

Puanım:
 

Acemi bir âşığı geçmişe yollamak iyi bir fikir olmayabilir!

En azından on altı yaşındaki çömez zaman yolcusu Gwendolyn böyle düşünüyordur. Bu macerada Gideon ve Gwen dünyayı kurtarmak ya da menuet dansını öğrenmek gibi pek çok sorunun üstesinden gelmek durumunda kalacaktır. (Üstelik ikisi de hiç kolay değildir!)
Bütün bunlar yetmezmiş gibi Gideon büsbütün tuhaf davranmaya başlayınca, Gwendolyn artık hormonlarını kontrol altına alma zamanının geldiğini anlayacaktır! Çünkü işin içinde aşk varken zaman yolculuğu yapmak pek mümkün görünmemektedir...

UYARI: Serinin ilk kitabı Yakut Kırmızı'yı okumayanlar için spoiler içerir!

Güvenin Olmadığı Yerde Aşk Olabilir mi?

Gwendolyn ve Gideon 1912'ye yaptıkları zaman yolculuğunda Leydi Tilney'i kronografa geçirme görevinde başarısız olmuştur. Çünkü Luchy ve Paul Leydi Tilney'in evinde onları beklemektedir. Bu nasıl olmuştur? Oraya gidecekleri tarihi dışarıdan birinin bilmesi mümkün değildir. Tabii bu kişi içlerinden biri değilse. Gideon da dahil gözler Gwen'in üzerindedir. Gwen her şeyden habersiz olsa da Gideon ve muhafızlara göre gelecekte Luchy ve Paul'a yardım edecektir. Bunu nasıl düşünürler?! Zavallı Gwen'in şimdi de kendini ispatlaması gerekmektedir. Özellikle de Gideon'a. Oysa o gün Gwen'i öpen ve onun özel olduğunu söyleyen de Gideon değil midir? Gideon'un iki farklı insanmış gibi davranması ve Gwen'i bir öpüp bir düşman bellemesi işleri hiç de kolaylaştırmamaktadır. Sanki bunlar yetmiyormuş gibi Charlotte'un Gwen'e tarih ve dans dersi almasında yardım etmesi de duruma tuz biber eker. Charlotte, Gwen'i aşağılamaktan öteye gitmeyip, Gideon ile yalnız kalmak için fırsat kollamaktadır. Gwen'in kafasını kurcalayan ve deli gibi kıskanmasına sebep olan tek bir soru vardır: Charlotte ve Gideon'un arasındaki ilişki nedir?

Gwen ona anlatılanlara rağmen Luchy ve Paul'un kötü olduğuna inanamaz. Ona her şeyi anlatmayan Gideon ve muhafızların da bu duruma pek katkısı olmamaktadır. Çok korktuğu Kont ile yeniden görüşmeden önce Gwen'in gerçekleri öğrenmesi gerekmektedir. Ancak güvenebileceği sadece bir kişi vardır: ölen büyükbabası Lucas.

Gwen ve Gideon'un macerası kaldığı yerden devam ediyor. Artık işin içine aşk da giriyor. Bazen tek bir öpücük bile aşık olmaya yeter. Gwen için durum böyle. Ama Gideon'un ne hissettiğini anlamak zor. Kızcağızı bir öpüp bir görmezden gelen Gideon'un sinir katsayımızı arttırmakta üstüne yok! İkilinin ara sıra romantik dakikalar yaşadığını da bilmek istersiniz diye düşünüyorum  Sayelerinde Bon Jovi'den Hallelujah parçasını her dinlediğimde aklıma o romantik anlar gelebilir *-*

"Bir günah çıkarma kabininde sıkıntıdan patlarken denemek istersen diye söylüyorum: İkinci bir kez gafil avlanmayacağım!"
"Yani, kendini ikinci kez bana öptürmeyecek misin?"
"Doğru," diye fısıldadım kımıldamaktan aciz bir şekilde.
"Yazık," dedi Gideon dudakları bana doğru yaklaşırken. Soluğunu dudaklarımın üzerinde hissedebiliyordum. Sözlerimin gerçekçi olmadığını anlamıştım. Zaten ciddiye de almıyordum. Gideon'un boynuna atılmamış olduğum için kendimi takdir etmeliydim. Ama arkamı dönme ya da onu kendimden geriye itme anını çoktan kaçırmıştım.
Anlaşılan Gideon da durumu böyle görüyordu. Elleri saçlarımı okşamaya başladı, sonunda dudaklarının yumuşak temasını hissettim.
Bon Jovi kulağımın içinde, "And every breath we took was hallelujah," diyordu. Bu lanet olası şarkıyı oldum olası severdim, on beş kez art arda dinleyebileceğim parçalardan biriydi, ama şimdi sonsuza dek Gideon'un anısıyla düğümlenmişti.
Sayfa 140-141

Hepimizin nefretini kazanan Kont hakkında bilmediklerimiz yavaş yavaş ortaya dökülüyor. Sırrın ardındaki sırı öğrenmeye giderek yaklaşıyoruz. Ayrıca Gwen'in gücü ve oynadığı rol hakkında az da olsa bilgi sahibi oluyoruz.

Yine tadına doyamadığım, bittiği için ağıtlar yaktığım (ki ne kadar kötü bir yerde bittiğini bilmek istemezsiniz!), saçımı başımı yolduğum bir kitaptı. Serinin son kitabı Zümrüt Yeşil'i umutsuzca bekliyorum T_T Sabrımın sınırındayım ey Pegasus! O kitabı acilen okumalıyım!! Yoksa meraktan ölen ilk insan olarak kayıtlara geçmem mümkün. Bu size son uyarım: Siz siz olun seri bitmeden sakın başlamayın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder