25 Ağustos 2013

[Xpresso Book Blitz] Tears of Tess - Pepper Winters | Çekiliş

En olmadık yerlerde aşkı bulmanın, zorunluluğun büyüttüğü demirden bir iradenin ve yeterli olmayabilecek bir bağışlanmanın hikayesi.




Kitap: Tears of Tess
Türkçe Adı: Tess'in Gözyaşları
Yazar: Pepper Winters
Yayıncı: Pepper Winters (self publishing)
Yayın Tarihi: Eylül 2013
Sayfa Sayısı: 
Tür: Yeni Yetişkin, Çağdaş Romantizm, Erotik
Goodreads | Amazon

“Hayatım eksiksizdi. Mutlu, tatmin edici, muntazam ve mükemmel. Sonra hepsi değişti. Satıldım.”

Tess Snow istediği her şeye sahiptir: son döneminden sonra gayrimenkul alanında bir kariyer, sevgi dolu bir erkek arkadaş ve imkanlarla dolu göz kamaştırıcı bir gelecek.

İkinci yıldönümlerinde Brax, romantik bir Meksika seyahati ile Tess’e sürpriz yapar. Kumlu plajlar, lezzetli kokteyller ve ruhlarını birbirine bağlayan seks, harika bir tatil için biçilmiş kaftandır. Tüm kalbiyle,bu tutku dolu haftayı beklerken Tess mutluluktan havalara uçmaktadır.

Ama bu toz pembe hayaller paramparça oldu.

Kaçırıldı. Uyuşturuldu. Çalındı. Tess karanlık ve dehşet dolu bir dünyanın içine sürüklendi.

Kurtarıcısı, sevgilisi , umudu ve geleceği olmadan kaçırılmış ve yalnız olan Tess, korkmuş bir genç kızdan ateşli bir savaşçıya dönüşür. Ama ne kadar güçlü olursa olsun, bu onu satılmış olmanın dehşetinden kurtaramaz.

Brax, Tess’i mahvolmadan önce bulabilir mi? Yoksa Tess’in yeni sahibi kızın hayatını tamamen değiştirecek mi?

Bir kitap kapağına aşık olunabilir mi? Ben oldum. Hem de ilk görüşte! Öyle ki ilk defa böyle bir tanıtım organizasyonuna katılıyorum. Hatta bu türde pek kitap okumamama rağmen en kısa zamanda bu harika kapaklı kitabı okumayı düşünüyorum.

Tears of Tess'i New Adult türünde ele almak ne kadar doğru bilmiyorum. Çünkü kitap yetişkin içerikli olduğunu bas bas bağırıyor. Alıntılara baktığınızda bunu siz de fark edeceksiniz. Bdsm de olabilir hatta. Erotik kitapların bu türünü sevmeyenler için pek uygun değil anlayacağınız. Kitapta ana karakterin zorla tanımadığı bir adamla ilişkiye girdiğini, sonrasında kendini kızın efendisi olarak gören bu adama aşık oluşunu anlatıyor yazar. Konu hayli karanlık ve gerçekçi aslında. Acilen kitaba başlamam lazım! Yoksa meraktan çatlayabilirim *-*

Bu kadar gevezelik yeter diyor ve sizi alıntılarla ve silinmiş sahneyle baş başa bırakıyorum.

Güçlü kolları ve sağlam figürüyle bir vücut geliştiricisiyim diye bağırıyordu. Kahretsin ki, böyle iri ve güçlü olması hoşuma gidiyordu. Bana o kadar kolay sahip olabilirdi ki... ama asla olmadı. Bana bir kristalmişim gibi davrandı. Durduğu yerde parlamak zorunda olan, tozsuz, özel kesim bir kristalmişim gibi.


Homurdanırken yüzündeki ifade okunmuyordu, “Daha fazlasını mı istiyorsun?”
Daha fazla. Ne tehlikeli iki kelime.
Başımı salladım. “Daha fazla değil. Daha farklı.”


Q, ellerini düzgün saçlarında gezdirerek homurdandı. “Cevap ver bana, esclave. Sahibin olmam bu kadar mı kötü?”


“Yalan söyleyemezsin. Şimdi değil. Bedenin gerçeği bağırıyorken değil.” Parmaklarını boşalmak için titreyen iç kısımlarımı okşayarak hareket ettirdi.
Haklıydı, yalan söyleyemezdim. Daha çok ağladım.


Kaşlarımı çattım. “Ne istiyorsun?”
“Senin her şeyine sahip olmak istiyorum, esclave. Adın da dahil.”


Beni serbest bıraktı, yumuşak parmaklarını saçlarımda gezdirdi. Sarsıldım, kolayca kırılıp tamamen allak bullak oldum.
“Bu geceye kadar, esclave.”


“Tekrar söylemene ihtiyacım var, sonra gidebilirsin.”
İki seçenek. İki karar. İkisi de kolay değildi. İkisinin de sonuçları vardı. Ama şimdilik, iffetimi bir gece daha koruyacak olanı seçtim.
Başımı eğdim ve mırıldandım, “Seninim.”


“Sen benimsin. Seninle istediğimi yapabilirim. Seni giydirebilirim. Becerebilirim. Uzaklara gönderebilirim. Başkalarına ödünç verebilirim. Bana aitsin. Ve en sonunda bunun romantik, seksi ya da eğlenceli bir şey olmadığını anladın. Bu, kimsenin istemesi ya da arzulaması gereken bir şey değil. Sen bir esirsin.”
Beni sarstı. Başının ağrısı gözlerinden okunuyordu. “Efendin olarak görevim, seni hiçbir duygunun, umudun ya da rüyanın olmadığı bir duruma düşürmek. Sana başka bir adamı becermeni söylediğimde bana ne kadar süre diye soracaksın. Sana bir şey giymeni söylediğimde, sözümü hiçe sayarak onu lanet olası parçalarına ayırmayacaksın. O elbiseyi giyecek ve sana ne verirsem değerini bileceksin. Sen benimsin, esclave. Ve bu kahrolası bir mutlu son değil.”


Q, bakışlarını dudaklarıma indirdi. “Je suis à toi.” Vahşi bir şey yüz hatlarını ateşledi; dudaklarını dudaklarıma bastırarak hızlıca öptü. “Bu, seninim demek.”

“Ami?”
Banyonun camından kayarak yere eğildim. Hayır. Bana eşlik etmesini midem kaldırmayacaktı.
Suzette, elini buharda hareket ettirerek girdi. “Ami. Artık çıkman gerekiyor. Efendi Mercer senin için bir akşam yemeği düzenledi.”
Yemek? Yemeği falan düşünemiyordum. Midemde kalanları da çıkartırdım.
Suzette duşu kapattı ve kabarık bir havluyla yanıma eğildi “Al. Geçti, güvendesin.” dedi.
Yine bu kelime.
Göz yaşlarım bir türlü durmuyordu. Suzette yakınıma gelip ıslak omzumu okşadı. “Ağlayabilirsin. İçinde kalmasın. Ama umarım senin için en iyi yerin burası olduğunu anlarsın. Burada kimse sana dokunamaz, Q dışında. Ve bu kötü bir şey değil, değil mi?”
Yanaklarımdaki göz yaşlarını sildim. “Hayır,” diye fısıldadım. Ve gerçekten, sadece Q’nun bana dokunabileceğini bilmek lotoyu kazanmak gibiydi. O, sadece şehvetli ve sahiplenici olmaktan başka bir şey yapmıyordu. Asla kötü ve incitici değildi. Vücudumda var olduğunu bile bilmediğim duyguları açığa çıkarıyordu.
Q gibi bir efendimin olması o kadar da kötü değildi.
Daha kötüsü de olabilirdi. Çok daha kötüsü.
Book Blitz kapsamında iki çekiliş yapıyoruz. İlki kitabın basılı bir kopyasını kazanmak isteyenler için. Çekiliş uluslararası. Yani siz de katılabilirsiniz *-*
a Rafflecopter giveaway

Diğer çekilişi ise ben yapıyorum. E-Kitap kazanmak isteyenler bu çekilişe katılabilir. Kitabın İngilizce olduğunun altını çizelim.

Yazar, okur, bazen de eş.
Tam bir seksi romantizm ve Yeni Yetişkin bağımlısı.
Onun için bir dizi erkek kitap karakteriyle köpüklü banyo yapmanın yerini hiçbir şey tutamaz.
Pepper'in iki kitabı Tess'in Gözyaşları ve Kırık Şans yakında çıkıyor.
Website | Facebook | Goodreads | Twitter

8 yorum :

  1. Kitabın konusuna bayıldım! Çok ilginç bir konu, ben de bir an önce okuma isteği uyandırdı, kapakta ise yazı çok güzel duruyor :D

    YanıtlaSil
  2. Imm güzel bir yarışma olmuş :)) yeni yeni ing. kitaplar okumaya başlıyorum bunun gibi yarışmalar hevesimi doruklara çıkarıyor :)) ayrıca kapakta çok ilgi çekici :)

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda ingilizce öğrenme merakım had safhada.Bu yüzden bu tür kitaplar benim için bulunmaz bir niğmet,konusuna da bayıldım,umarım şanslı kişi olurum (:

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabı cidden merak ediyorum. Hayırlısı. :D

    YanıtlaSil
  5. Ya bu kitabın konusu çok güzel huffff :( Türkçesi çıkana kadar bekleyecek olmam ne kadar acı :(

    YanıtlaSil
  6. Umarım artık birkaç yarışma kazanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Senin gibi bende kitabın kapağına bayıldım merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. kitap gel beni oku diyor walla bakalm herkesn şansı açık olsn =)

    YanıtlaSil