13 Şubat 2014

MİM!


En büyük kabusum mimlerden biriyle karşınızdayım :D Hazalcığım gıcıklığına beni mimlemiş =P Ehhh uzun zamandır bir şey de yazmıyordum bana da malzeme çıktı. Uzatmadan sorulara geçiyorum ^-^

1. Şimdiye kadar okuduğunuz kitaplardaki en gerçekçi ikili ilişki hangi kitapta ve kimler arasında oldu?
İlk yaptığım şey sağ tarafımdaki kitaplığa bakmak oldu =D Böyle sorunca insanın aklına gelmiyor. Kitabın başlarında ikilinin ilişkisini biraz yapay bulmamış olsam Umutsuz derdim ama beni en çok etkileyen Senden Önce Ben kitabındaki Lou ve Will karakterleridir. Başından sona gerçekçi bir ilişkileri vardı.

2. Kitaplarda hangi tür insan tipinin daha çok yer almasını istersiniz?
Aptal kızlara tahammülüm yok. Fazla duygusal erkeklere de. Mükemmel karakterlerden de hiç hazzetmem. Erkekler kadınların hayallerindeki gibi olmasınlar mesela. Hiç gerçekçi değil =( Zeki ve esprili olabilir. Çok saf karakterleri de sevmiyorum. İçinde azıcık şeytanlık olsun =P

3. Hangi iki kitap türünü birbirine karıştırmak istersiniz? ( bilimkurgu-polisiye vb.)
Bilimkurgu-romantizm. Bilimkurguya bayılıyorum. Kitap dediğinin içinde azıcık aşk da olur yahu :D Çaysız simit gibi olur yoksa kuru kuru okunmaz XD Bilimkurgu da bol aksiyonlu olsun bir zahmet =P

4.Kitaplarda ana karakteri en gerçekçi kılan ve onu sevdiren özellik nedir?
Aptal karakterleri sevmediğimi söylemiştim değil mi =P Zeki olsun. Olaylara eğlenceli bir bakış açısı ile bakıyorsa anında kalbimi çalar. Bkz: Yakut Kırmızı'nın Gwen'i. Hatalar yapması ama bu hataları fark edip kendini düzeltebilmesi de hoşuma gider. Yoksa her yaptığı planlı ve hatasız olursa hiç eğlencesi kalmaz. Bazı okurlar mükemmel karakterleri sevebilir ama ben sevmiyorum -_-

5.Betimlemeler ne derece önemlidir?
Aman haaa abartılmasın =D Salondaki avizenin taşlarını, koltuğun kumaşını değil bana karakterin düşüncelerini anlatsın bir zahmet. Betimlemenin ayarını bilmek lazım. Hayal gücüme de yazık yani. Avizeyi hiç merak etmiyorum sayın yazar -_- Diğer yandan full konuşma olup sıfır betimleme yapanları da sevmiyorum.

Eneeee bitmiş bile o.O Bu mim'i özellikle birine paslamayı düşünmüyorum. Mim'leri seven herkes kendi cevaplarını blogunda yazabilir ^-^ Hatta bu posta yorum da yapabilirsiniz. Düşüncelerinizi okumayı çok isterim *-*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder