14 Şubat 2014

Sevgililer Gününde Ateşi Yakalamak İğnemle Aşk Yaşıyoruz

Geçenlerde Ateşi Yakalamak iğnesi çekilişi yapmıştım. Çekilişte kazananlara hasetle bakışımı gören Hediye Okyanusu bir tane de bana gönderdi *-* Ben de ürünü almayı düşünüp kararsız kalanlar için bir inceleme yapayım dedim.



Fotoğraflar tarafımdan çekildi. Kanatlardaki detayları siz de fark ettiniz miiiiii ♥(ノ´∀`)İki gündür oynayıp duruyorum o kanatlarla o.O Üst resimde de gördüğünüz gibi NECA ürünü. Kullanılan malzeme Alaşım Metal ve en önemlisi Lionsgate Lisanslı. Ürünü beğenmezseniz geri iade edebiliyorsunuz. Ancak ben iğneyi elinize aldığınızda geri vermek isteyeceğinizi hiç sanmıyorum Ψ(`▽´)Ψ

Ürünün güzelliği kadar site çalışanlarının ilgilisi de beni etkiledi. İleride alışveriş yapılacak siteler arasında üst sıralara taşıdım bile. Mesela şu Alaycı Kuş kolyesi yakında benim olacak muhuhahahhahaa ←~∋(。Ψ▼ー▼)∈


Kısacası ben çok beğendim ve almayı düşünenlere kesinlikle öneririm.  Ürünün Hediye Okyanusu'ndaki fiyatı 28 lira. Ama sadece Ateşi Yakalamak iğnesi için The Codex takipçilerine özel indirim kuponu tanımladılar! Aşağıdaki kodu kullanarak ürünü 20 liraya alabiliyorsunuz *-* Kupondan faydalanmak için siteye üye olmalısınız. Ayrıca kapıda ödeme seçeneğinden de faydalanabilirsiniz. Ürünün sayfasına gitmek için tık tık ^-^


İndirim Kodu: 213685

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder