3 Mayıs 2014

İlk Yurtdışı Kitap Alışverişim: Book Depository

Mart ayında tanıtımını yaptığım The Winner's Curse kitabına olan aşkımı hatırlarsınız. Kitaba e-book olarak başlamış olsam da ciltlisini elime alıp, kokusunu içime çeke çeke okuma isteğim yüzünden bir türlü okuyamamıştım. 50 sayfa okuduktan sonra daha fazla dayanamadım ve yurtdışındaki indirimleri takip etmeye başladım. Sadece kitabın indirime girmesi getmiyor tabii. Bazı sitelerde kitap fiyatından fazla kargo ödemeniz gerekebiliyor. Bu nedenle gözüm bedava kargo imkanı bulunan Book Depository sitesindeydi. Güzel bir indirim olsa da alsam derken geçen ay beklediğim indirim oldu ve kitabı 4 Nisan'da 14.34 dolara (31,61 TL) alma şansı buldum. 

Siparişim 9 Nisan tarihinde İngiltere'den Royal Mail ile gönderildi ve heyecanlı bekleyiş başladı. Royal Mail ile gönderilen paketler normalde 15-20 günde ülkemizde olur. Ama aynı siteden alışveriş yapan bazı arkadaşların 1 ayda kargolarının geldiğini öğrenince biraz kararsız kalmıştım. Şansıma kitabım 26 Nisan'da ben fuardayken gelmiş *-*

Sizce de çok güzel görünmüyor mu *-*
Kitabın paketlemesi kesinlikle tatmin ediciydi. Kitabın hiçbir yerinde deforme izi görmedim. Tabii şöyle bir içine bakınca neden bu kadar indirime girdiğini de anladım (normalde 18.28 dolar).

İlk gördüğümde keskin bir bıçakla düzeltme planları yapıyordum :3
Kitabın her yeri çok şık görünüyor. Sadece kullanılan kağıdın kalitesini pek beğenmedim. Türk yayınevleri daha kaliteli kağıt kullanıyor. Turlar bitsin ilk iş kaldığım yerden devam etmeyi planlıyorum *-* Ama bir süre yurtdışından kitap alışverişi yapabilir miyim ondan emin değilim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder