7 Eylül 2014

[MİM] Tek Renk Tag | Kırmızı


Tuğçe'nin Kitaplığı bu eğlenceli mimde beni etiketlemiş. Tag'i oluşturan ise beğenerek takip ettiğim booktuber Kitapella. Tabii bu fotoğrafı çekmem ne yazık ki yetmiyor. 8 soruya da cevap vermeliyim T_T Fazla uzatmadan cevaplarıma geçiyorum.
  1. Bu renkte aldığınız en son kitap?
    Tehlikeli Kızıl - Tarryn Fisher. Bu kitabı İnkılap'dan 9 liraya aldım *-* Serinin ilk kitabı Fırsatçı'ya olan sevgimi uzun süredir blogumun takipçisiyseniz biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız da sizi şuraya alayım.
  2. Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
     Kırmızı Eldiven - Holly Black. Lanet İşleticiler serisinin ikinci kitabı.
  3. Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap?
    Tanrı - Jennifer L. Armentrout. Melez Sözleşmeleri serisine bayılan birisi olarak tabii ki Alex'i çok seviyorum :D
  4. Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
    Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
  5. Bu rengin bulunduğu favori kapağınız?
    Bir Sır Saklı İçimde - Julie Berry. Bu kitaba yaptığım yorumu görmek için tık tık!
  6. Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
    Elit - Kiera Cass
  7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
    Ölüm Oyunu - Koushun Takami. Kitabı almaya karar vermemin sebebi ilk sayfalarındaki ithaf yazısı. "Bu kitabı sevdiklerime ithaf ediyorum. Kıymeti bilinmeyecek olsa bile." yazmış. Bir insan neden böyle düşünür diye düşünüp ve yazar için üzüldüm :(
  8. Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
    Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı - Melda Uytun. Blog tur yaptığımız ilk ve tek Türk kitabıydı. Melda'yı tanıdığım için bende yeri ayrı bu kitabın. Daha çok kitap yazması dileğiyle... Kitabı merak edenleri şuraya beklerim:3

Bu sefer kimseyi mimlemiyorum. Ben çektim siz çekmeyin =P Hem çok eğlenceli hem de uğraştırıcı çünkü. Kaç defa 8de ya da 9da kaldım :D O en üstteki Ramses zaten annemin kitaplığından. Başka şekilde tamamlanacak gibi değildi anne :( Sawry =P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder