22 Eylül 2013

Bir Öz Eleştiri Denemesi: En Sevdiğim Kitap Yorumlarım

Bir kitap bloggerı için yazdığı yorumlar çocukları gibidir ama eğer bir blogger size "Ay hepsini çok seviyorum hayatta ayrım yapamam." diyorsa inanmayın =D Yorum yazarken yorumunuzu etkileyen pek çok unsur olabilir. Okuduğunuz kitabı çok sevdiyseniz yorumunuzun da güzel olması kuvvetle muhtemel mesela. Sevmediğiniz kitabın yorumunu yazmak bile istemeyebilirsiniz (benim gibi). O anki ruh haliniz ve özellikle blog turlarında belli bir tarihte yayınlanmasının gerekmesi da yorumunuzu etkileyebiliyor.

Blogum 1. yılına bastığında bu güne kadar neler yazmışım diye şöyle bir bakmaya karar verdim. "Bu ne saçma yorum böyle o.O" dediğim de oldu "Bu şaheseri ben mi yazmışım cidden *-*" dediklerim de. Kendi kendimi eleştirdim ve en beğendiğim yorumlarımı sıraladım. Üşengeçliğimden yakınan ve bu postu tamamlamam için beni zorlayan Büşra'ya çok teşekkürler 

İşte benim en beğendiğim kitap yorumlarım:

Bu kitaba hayranım! Artık nasıl sevmişsem ruh halim yorumuma da yansımış. Kitabı okumayanlar varsa kesinlikle öneriyorum okuyunuz efenim *-*

Yine severek okuduğum bir kitap. Yazarın şirin ve eğlenceli anlatımı yorumuma da yansımış olacak ki okurken her zaman yüzümde bir tebessüm oluyor. 

03. Eğer Yaşarsam - Gayle Forman
Tek kişilik tur adlı bu çalışmamda bir çekiliş yapmadığım kalmış. Yorumum da paylaştığım diğer şeyler de gel beni oku diyor. Haksız mıyım?

04. Fırsatçı - Tarryn Fisher
Nasıl da sinir olmuştum bu kitaba! Ama çok güzeldi hakkını yemeyeyim. Yorumda tüm sinirimi kusmuşum resmen =D

05. Zehir Ustası - Maria V. Snyder
Sosyal medyada paylaşılan ilk yorumum. Yazdığım ikinci yorum sanırım. Bu seriyi çok sevmiştim yine. Buralarda tarzım daha yeni yeni şekilleniyordu =D

İlk tur kitabımız *-* Turun verdiği şevkle yazmışım. Okurken hala o heyecanı hissediyorum. Tabii ilk ve tek yazarla röportajım da bu yorumun içindeydi :)

Bu yazım tur ya da çekiliş olmamasına rağmen çok okunmuş. Yine sevdiğim yorumlarımdan biri.

Espri yapmaya mı çalışmışım o.O Yorumu yazdığımda vizeler yeni bitmişti. Onun sarhoşluğuyla yazdığım çok belli =D

İşte ben ve tarih sevgim bu yorumumda çok bariz bir şekilde kendini göstermiş. Yorumda bile tarih bilgimi konuşturmuşum hale bak! İnsan Sürümü'nde de mühendislik bilgilerimle hava atmıştım. Ben iflah olmam =P

Ve son olarak "bir kitap nasıl son paragrafa kadar övülüp en sonunda yerden yere vurulur" adlı çalışmam. Bu kitabı nasıl da sevmiştim ahhh ah. Kahrolasıca yazar ikinci yarısında rezil etti kitabı! İki farklı insan gibi yazmışım yahu o.O Ama güzel olmuş *-*

Peki siz en çok hangi yorumlarımı beğendiniz?

2 yorum :

  1. Benim en gözdem Yakut Kırmızı :D Zira fuarda alaca'm onu senin yüzünden XD

    YanıtlaSil
  2. Al onu kesin *-* Son kitabı almalıyım ben de yaa çok kötü bitmişti Safir Mavi T_T

    YanıtlaSil